Masturbació femenina
Holaa
Primer de tot moltes gràcieser fer aquest consultori, és super útil!
La meva consulta, com posa al títol, és sobre la masturbació femenina. El meu problema és què quan m'estimulo el clítoris, sento plaer, però també sento una mica de dolor, no és molt intens, però lo suficient com per a que em molesti. Si hem pugéssiu dir que pot ser o com millorar-lo m'ajudaria molt.
A més, fa poc temps que m'he començat a tocar, i no he arribat mai a l'orgasme, en part per aquesta molèstia i també perquè no se molt bé com fer-ho. Així que si em poguéssiu donar algun consell, ho agrairia.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
El clítoris és un òrgan erèctil que té més de 8000 terminacions nervioses. Això significa que és molt sensible i que per, per tant, se l’ha d’estimular amb molta cura. Poder per aquest motiu et fa una mica de molèstia. Troba la forma que et produeixi plaer, però sense crear molèstia, com per exemple estimulant més els llavis o altres zones o utilitzant els llavis per tocar el clítoris o fer-ho amb el palmell de la mà.
T'adjuntem un vídeo de diferents tècniques de masturbació femenina. Esperem que et serveixi:
Duro4SyDFk
El vídeo es diu "Técnicas de masturbación femenina" de Instituto Al Andalus, per si no et deixa entrar a l'enllaç, el pots buscar al YouTube.
I per acabar dir que si et fes dolor, sí que seria important que et dirigissis a una fisioterapeuta de sòl pelvià, ja que el dolor no és normal.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas