FERIDES, DESCONTROL .... I ARA QUE MIERDA HAGO ?
A ver , estic preocupada xq no se per que ara li he trobat la " diversión" a agafar una cuchilla i pasármela per la pell fina que em faig ferida, el tema es que no nomes no em fa mal si no que ho disfruto MOLT , per exemple Avui m'estaba dutxant i m'he tallat, total he acabat tocant-me a la dutxa i excitada, i no es el primer cop , sempre que em tallo acabo igual i NO puc parar , ho he intentat pero pff , em fa desfrutar masa
El tema es que crec que auria de parar pero ns xq NO PUC , vaig a una psicóloga i m'esta ajudant, m'ha dit que li digui als meus pares pero en fa por
Que em pasa ? Estic Boja ?
Laura Centellas

Hola,
Per començar no estàs boja. Intenta identificar què és el que t’excita exactament: el dolor? La sang? El risc? La dutxa? Un cop identificat què és el que t’excita seria important poder trobar pràctiques, que fossin menys nocives per al teu cos, i que et provoquessin una sensació similar, per poder-les dur a terme sense la necessitat d’haver de fer aquesta pràctica.
Pots arribar a tenir el control d’això, encara que ara et sembli impossible. Per això és molt important fer el que estàs fent, que és anar al psicòleg perquè et pugui donar eines per ajudar-te a agafar el control i acompanyar-te en el procés.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas