Nose que fer
Hola bones
Nose que estic fent una fp pero la trobo bastant difícil ja que no tinc inteligencia i em sento malament pensant que tothom és més inteligente que jo i nosé si on visc A Olot Hi ha algun tipus de curs que no sigui cicles formatius per poder treballar algo si en sabeu me'ls podríeu dir?
Gracies
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot dir-te que existeixen múltiples tipus d’intel·ligència, no només la numèrica i la verbal, també existeix la interpersonal, la física, la espaial, la musical, etc. A cadascú se’ns dona més bé una cosa que una altre. Intenta investigar què és el que t’agrada i tira cap aquí. I intenta treballar aquesta creença limitant de que no ets intel·ligent ja que segur que alguns camps se’t donen més bé que a altres persones. Que et costi molt un FP no vol dir que no valguis, segur que trobaràs el teu camí. Busca per la teva ciutat què és el que et crida l’atenció, i si no ho tens clar, pots prendre’t un temps per pensar, mentre per exemple ocupes el teu temps treballant d’alguna cosa.
Creiem que t'aniria molt bé poder tenir un assessorament personalitzat. Et recomanar posar-te en contacte amb OJ Garrotxa. Demana cita per un assessorament i allà l'ajudaran a prendre decisions, basades en les teves capacitats i els recursos eductius i professionals de la seva zona.
OJ Garrotxa:
Avinguda Onze de Setembre, 22 OLOT
Educació:  972 27 49 98- educacio@garrotxa.cat
Joventut:  972 27 52 42 – joventut@garrotxa.cat
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas