Em corro molt rapid
Desde fa prop d'un mes em corro en menys d'un minut, mai m'habia passat, de fet, aguantava el que fes falta i mes, em te bastant preocupat el tema i no se ben be ccom solucionarlo. Dir que la meva parella no hi te cap problema i nestic molt agraït x la comprensió que em brinda, pero necessito canviar la situació. Gracies.
Laura Centellas

Hola,
És interessant que abans poguessis controlar-ho i ara no, perquè això et pot ajudar a veure què és el que passa ara de diferent que abans no passava.
Què ha canviat en tu? O en l’altre? Què fas o què passa de diferent en el moment de relacionar-te sexualment? O què ha canviat en el teu dia a dia que hi hagi pogut afectar? Poden ser moltes coses: que estiguis més estressat, que t’excitin més les relacions sexuals que ara mantens amb la teva parella per algun motiu, que el context sigui diferent…
Identifica què ha canviat per saber què pots fer per tornar a agafar aquest control. L’estratègia ja la tens, només l’has de recuperar.
Dona’t temps, fa un mes que et passa això, a vegades tenim èpoques en què ens sentim diferents i això pot afectar a la nostra vida sexual, però no vol dir que sigui sempre així. Els homes teniu una gran pressió amb mantenir l’erecció durant molta estona sense ejacular i és important poder viure-ho de forma més tranquil·la, perquè això també ajudarà a poder tenir més control. I que en el sexe no tot recau en l’erecció i en el penis, es poden fer moltes altres pràctiques!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas