desemvolupament
hola,
es normal q ja tingi pels a sobre del penis pero no em surti semen. tame, quant temps tarda en sortir el semn desde que et comenses a fer la masturbacio.
gracies
Laura Centellas

Hola,
Estàs en plena pubertat, per tant, sí que és normal que tinguis pèls al penis. El semen varia en cada persona, quan apareix, la quantitat, textura, etc.
Sovint el semen apareix, sobretot, en el moment de tenir un orgasme i ejacular. Tot i que pot sortir en molts altres moments sense necessitat que hi hagi masturbació o un orgasme.
Si no és el teu cas i és un tema que et preocupa et pots dirigir al servei de Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP). És un servei d'orientació i assessorament per a joves fins a 24 anys sobre salut sexual i reproductiva. L'atenció és confidencial i gratuïta. No cal demanar hora prèvia. Pots buscar tel teu centre més proper en el següent enllaç:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas