No sento plaer quan em masturba una altre persona
Holaaa,
Estic una mica preocupada perquè quan em masturbo jo si que sento plaer y puc arribar a l'orgasme, però, en canvi, quan jo fa una altre persona puc arribar a sentir plaer, però mai arribo a l'orgasme, això també em pasa quan tinc relacions sexuals amb penetració. La qual cosa fa que quan acabo de tenir relacions em sento malament perquè no he pogut arribar a l'orgasme.
Per altra banda, l'excitació em dura molt poc temps el que fa que senti menys plaer encara.
Laura Centellas

Hola,
Què fas quan estàs sola que no fas o que no et fan quan estàs amb una altra persona? És important que ho identifiquis per saber què necessites en les relacions sexuals amb els altres que no està passant. Podria ser per exemple que l’altra no et toca de la forma que necessites (li pots dir o ensenyar-li), pot ser que necessitis tocar-te a tu mateixa o fer alguna posició diferent, pot ser que no et desinhibeixis tant en presència de l’altra, etc.
Sovint passa que en companyia estem més pendents de l’altra que de nosaltres mateixes i això pot disminuir l’excitació i el plaer, ja que en comptes d’estar focalitzades amb el nostre plaer, estem en el de l’altra. És important que tothom es responsabilitzi del seu propi plaer i que si hi ha alguna cosa que no està anant com ens agradaria, ho puguem canviar o comunicar!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas