Masturbació/relacions
Hola, primer de tot gracies per resoldre els dubtes de la gent.
1. Fa temps q hem pregunto quina es de les millors maneres de masturbar-se o que pots fer per no fer sempre un amun i avall (sense juguines sexuals). crec q molta gent es deu preguntar q es pot fer per no fer sempre al mateix, ja q t’acustumes i ja no acabes gaudint tant.
2. Quins consells teniu per el primer cop que es tenen relacions.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a vosaltres!
T'adjuntem un vídeo de 15 tècniques de masturbació masculina a veure si et serveixen per a innovar:
B3uJT3jPnZg
El vídeo es diu: Descubre 15 Técnicas de Masturbación Masculina (guía informativa) de ByPlay Info. Per si no se’t obra el link, pots buscar-ho a youtube.
També pots variar de posició, fer-ho en diferents llocs (llit, dutxa, sofà...) i fantasiejar amb el que més et vingui de gust, la imaginació és clau! A més a més, pots utilitzar alguns recursos com vídeos i llibres eròtics. El més important és obrir la ment i permetre't experimentar i jugar amb les diferents sensacions!
Pel que fa a la segona pregunta et diríem que ho facis quan realment et vingui i us vingui de gust, sense pressions. És un moment íntim i vulnerable i és important tenir cura, respectar i validar en tot moment les emocions i necessitats pròpies i de l’altre. La comunicació assertiva (sinceritat amb respecte) és clau per poder-vos entendre. I que no tingueu moltes expectatives, pot anar bé o pot no anar tan bé, el més important és que us sentiu còmodes i amb confiança per poder-vos donar allò que necessiteu en cada moment, siguin petons, una abraçada, distanciar-vos, parlar, etc.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas