No m’agrada el meu cos
Em veig molt gorda, no m’agrada gens el meu cos, l’odio, tinc panxa i les cames molt gruixudes. Fa 7 mesos que intento baixar de pes, però tampoc he notat alguna diferencia. Ara estic vomitant tot un cop acabo de menjar, em fa molta por això, no se que fer perquè tampoc ho vull deixar de fer.
L’altra cosa és que ningú m’estima, tothom té novio per exemple, jo no en tinc, i si començo a parlar amb algú em deixa de parlar una setmana després sense cap motiu.
Laura Centellas

Hola bonica! Lamento que et sentis així. La percepció negativa del cos pot afectar seriosament la teva salut mental i emocional. La preocupació constant per la teva aparença, juntament amb comportaments com el vòmit després de menjar, és una senyal que estàs lidiant amb qüestions profundes que requereixen atenció immediata. És vital reconèixer que aquests comportaments no són solucions i que poden tenir conseqüències molt perjudicials per a la teva salut física. A més, la sensació de no ser estimada o de no encaixar en les teves relacions socials pot intensificar molt els teus sentiments d’inseguretat, tant físics com emocionals.
És essencial que entenguis que el teu valor no depèn de l'aprovació dels altres o de tenir una relació romàntica, tot i que ara semblen qüestions molts importants. Treballar en la teva autoestima és crucial; considera la possibilitat de buscar ajuda professional, com un terapeuta especialitzat en trastorns de l'alimentació o en salut mental. Ells poden proporcionar-te eines per millorar la teva relació amb el teu cos i amb el menjar, així com estratègies per construir relacions interpersonals saludables. No estàs sola, i hi ha recursos i persones disposades a recolzar-te en aquest camí cap al benestar. Per això, et deixo el nostre telèfon és el 93 454 91 09 i el nostre correu electrònic: consulta@acab.org. També et recomano que ens puguis seguir al perfil d'Instagram @imaacabemambelstca. És primordial que busquis tota l’ajuda necessària el més aviat possible, aquestes conductes perjudicials i aquests sentiments de malestar no minven sols, si no que van creixent amb el temps. Estem aquí per tots el que necessitis! Una abraçada moooolt gran!
La Laura Centellas