Lubricant
Hola tinc una consulta.
Em dóna molta vergonya comprar lubricant , a part els meus pares poden veure el que compro(per què la meva targeta es prepago).Hi ha alguna cosa que es pugui utilitzar con lubricant i que no faci malbé el condó???
Gràcies💋💋
Laura Centellas

Hola,
L'única opció que se'ns acudeix és l'àloe vera. Existeixen alguns gels que funcionen bé pels genitals i ajuden a la irritació i a la sequedat. Podria ser una bona opció per utilitzar de lubricant, tot i això, seria convenient que li preguntéssiu a la persona a qui li compreu quin ús li voleu fer, per tal que us doni les indicacions corresponents.
Però si volguéssiu comprar lubricant, hi ha altres opcions, com per exemple que ho compri la teva parella sexual o algun teu amic i llavors passeu comptes, d'aquesta manera els teus pares no ho veuen.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas