Ginecòlegs
Hola!!!
Dintre de poc he de agafar cita amb el ginecòleg,sabeu si puc escollir si es home o dona?
M'incomoda molt el fet de q un home que no es el meu nòvio em miri les parts íntimes.
Laura Centellas

Hola,
Si vas a un centre privat, abans d'anar-hi et pots assegurar de preguntar si el professional és home o dona. Si vols anar al teu CAP, allà o bé t'atendrà el o la metgessa de capçalera o una llavadora. Quan truquis per demanar hora, pots preguntar qui t'atendrà i si és un home, pregunta si hi ha l'opció que sigui una dona. En cas que et diguin que no, hauries de consultar si hi ha la possibilitat de canviar de metge de capçalera i anar al d'un altre poble amb un altre professional, o que vingui un professional diferent en el teu CAP.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas