Vol recuperar l'amistat?
Hola,
Doncs aquesta consulta es perquè jo ja fa temps dos mesos o un hem vaig enfadar amb una amiga meva i ella doncs es va enfadar amb mi però el problema és que vam anar a unes colònies i doncs jo anava amb les meves amigues però que també eren amigues seves llavors per fer una activitat ens van dividir en 4 grups cosa que hem va tocar anar amb la nena amb la qual hem vaig enfadar, llavors havíem de posar en un paper una cosa que volíem canviar i jo vaig ficar la comunicació entre tot el grup.
Llavors ella al cap d'una estona ja hem va començar a parlar i a fer coses que jo també feia.
Però això només és el començament perquè després vam fer un joc de nit i que va passar doncs que ella i jo ens vam posar a primera fila i decop noto com que algú m'agafa del braç i era ella llavors clar jo allà hem vaig quedar amb shock i pensant de que estava fent... Llavors al cap d'un temps també es va anant apropant a un noi no que ens portem molt be i jo el principi hem pensava que ho feia per venjança però al cap del temps ja vaig canviar de pensaments i vaig començar a pensar que era per apropar-se a mi. I clar jo li vaig enviar un missatge que si podíem parlar un moment i també preguntant-li si encara estava enfadada però no hem va contestar.
Llavors jo ja no se si de veritat vol arreglar les coses O no llavors el problema és que jo ho vull arreglar però després de tot el que mà fet no hem be d'agust tornar a ser amigues seva perquè lo que hem va dir hem va fer sentir que era una mala persona i coses pitjors...
I ara no sé que he de fer.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Primer de tot dir-te que amb la informació que tinc tampoc sé exactament què ha passat.
Pel que dius sembla que ella es vulgui acostar i solucionar les coses, però quan li has enviat un missatge no l’ha contestat.
El que podries fer seria parlar-hi cara a cara i sense por, amb educació i respecte.
Tothom es pot equivocar i té dret a demanar perdó, parla amb ella i intenta veure quina posició agafa. També sigues sincera amb tu mateixa i mira quines són les coses que tu tampoc has fet bé, per poder demanar perdó per la teva part.
Espero haver-te ajudat i ojalà ho solucioneu 
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas