Fort
Hola, us escric per un tema que em sembla una mica tabú, però em preocupa. A la meva parella quan tenim relacions sembla que li agrada el sexe fort i em demana que li doni un cop al cul o li agafi dels canells o coses així, però a mi em sap greu fer-ho, es com que em fa por fer li mal i no ho trobo bé. Per a ella sembl que li agrada perquè sempre ho demana. Que puc fer?
Laura Centellas

Hola,
És important que ho pugueu parlar per tal de trobar un equilibri en què els dos us sentiu còmodes. Podeu fer un exercici molt interessant que consisteix a apuntar totes aquelles pràctiques sexuals que: 1. Són imprescindibles en el sexe, 2. Us agraden molt 3. No us apassionen, però les podeu fer i 4. No podeu ni voleu fer. Cadascú pot fer la seva graella, on a l'esquerre i apunta la pràctica sexual i després posa una X a la columna 1, 2, 3 o 4. Ho podeu fer amb un color diferent, i així quan hàgiu completat la graella pròpia, us les intercanvieu i poseu la X per completar la graella de l'altre. Finalment, observeu les dues graelles, en parleu, negocieu i arribeu a un acord de quines pràctiques sí que poden entrar i quines no.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas