Què faig perquè em digui que si?
Hola. Fa temps que porto enamorada d'un nen de la meva classe però jo no li agrado a ell, li agraden dos (vv') i l'any passat era a l'inreves, jo li agradava amb ell però ell no m'agradava a mi. Ahir a casa d'una amiga meva vaig demanar-li per sortir, va dir que si poc convençut, ja que no li agrado. Va dir-me que si no canviava la relació de novios i d'amics en una setmana tallava amb mi. Llavors la meva amiga va decidir de fer-li una broma de sortir a un altre nen. Aquell nen i el meu "novio" són molt amics, i ell li va enviar la conversació. El que m'agrada (Kader) va dir:
-Qui em diu a mi que el que m'esteu dient es veritat? Diga-li a la Claudia que tallo amb ella. (aixó li va dir a la meva amiga). Ara estem intentant tornar-lo a convèncer, però no ens fa cas... Que puc fer?
Moltes gràcies per la ajuda! Petons♥
InterPersonal

Hola!! Ui, ui, quin merder que tens aquí. Mira, mai a la vida has de convèncer a ningú perquè surti amb tu. Si li agrades et dirà que si i si no li agrades, doncs res! val més que no, ja que les relacions són cosa de 2, i si un no vol no fa falta ni provar-ho. Em fa l'efecte que aquest noi t'està utilitzant, per tant el meu consell és que deixis d'intentar que surti amb tu, no aniria bé i tu en podries sortir perjudicada. Intenta oblidar-lo i passar pàgina, segur que està ple de nois que si que valen la pena, mentre perdis el teu emps amb un noi així, te'ls estàs perdent!!
fes-me cas i no juguis al seu joc que sortiràs escaldada!!
Molta sort!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat