"Follamics", sí o no?
Hola. Veuràs, t'explico... Porto uns anys enamorada d'un noi (que em treu 7 anys) i fins farà cosa d'uns mesos, no li vaig expressar el que jo sentia cap a ell. La cosa ha anat molt bé, jo m'he expressat cap a ell i viceversa, i tot ha estat parlat des de la maduresa i consciència. La relació que teníem era de coneguts, ja que ell és del Vallès Oriental i per poder veure'ns ho tenim més complicat (deixant de banda els horaris de cadascú). Fa uns dies vam veure'ns (no per primer cop) a casa seva, ell em va convidar i jo vaig acceptar-ho. Podia tenir en ment quines eren les seves intencions, perquè ho vam estar parlant. Va anar súper bé, però tot i això, després vam arribar a l'acord que ell per el moment només volia compartir amb mi a nivell físic, "follamics". Els dos sentim atracció física cap a l'altre, però a doferència d'ell, jo em vaig enamorar a primera vista i, jo tinc altres intencions a part de les que ell vol amb mi. El veig com la persona amb qui a part de compartir a nivell físic, també compartir espai-temps per conèixer-nos (ell també vol que ens coneguem més, li semblo interessant però) i fer plans junts com ara compartir hobbies, ja que en tenim bastant en comú! La meva consulta era només per expressar-me i veure què n'opinaves al respecte. Gràcies!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Primer de tot dir-te que la diferència d’edat en una relació a vegades pot suposar tenir necessitats diferents degut a l’etapa vital que està vivint cadascú, pot passar que la dinàmica de la relació acabi sent desigual o tòxica.
És important que tinguis present els riscos que pot suposar per a tu seguir amb aquesta relació, el fet de que tu estiguis enamorada i ell només vulgui una relació física pot fer que acabis patint i passant-ho malament.
El meu consell és que posis límits, ja sigui deixant la relació o dient el que tu esperes d’aquesta relació, posa’t a tu primer, a les teves necessitats i desitjos, no només compten els de l’altre sinó que tu també ets important i això ho has de cuidar.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas