Que sento per ell?
Fa un parell de mesos que m'he donat compte de que hi ha la possibilitat de que m'estigui enamorant del meu millor amic. El problema és que mai m'he enamorat i no sé que se sent.
Ell em tracta molt bé i és molt afectuós i dolç amb mi
Jo no sé que sento i molt menys que sent per mi, i m'agradaria saber-ho..
InterPersonal

Hola!! Aquesta resposta només te la pots donar tu mateixa, ningú més que tu pot saber si t'has enamorat. de fet, és una cosa que tothom reconeix quan li passa, encara que sigui la primera vegada, ja que els símptomes solen ser molt similars en tots els casos. De cop és com que no hi ha ningú més en el món que aquella persona i els nostres pensaments estan contínuament centrats en ell i quan estem a prop seu les nostres constants vitals s'acceleren, bé això són unes pistes per saber si a tu et passa això... però n'estic segura que tu ja deus saber el que et passa. Ara bé, saber què sent ell és un altre tema... no sempre podem conèixer amb exactitut els sentiments de l'altre i si sou amics encara és més difícil perquè hi ha coses que es poden confondre. El meu consell és que hi parlis per sortir de dubtes, encara que et costi, és el millor que pots fer per saber si lo vostre és amistat o hi ha alguna cosa més.
Molta sort!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat