estic confusa
Hola!, soc una noia que mai ha tingut parella. Un amic em va dir que noi que ell coneixia li semblava mona. Li vaig donar el meu número al nen que li agradava i vam començar a parlar. El nen era superatent, maco, etc. Però un dia li vaig dir que ni m'agradava que em digues tota l'estona que sol era guapa,perquè no m'agrada se sol mona i ell des d'aquell dia ja no em va parlar, em deia que li treien el mòbil a casa i jo m'ho creia. Però el vaig tornar a veure aquell nen estava amb el mòbil, llavors em vaig donar compte que em feia ghosting. Ara ha tornat a Colombia(perquè ell és d'allà), no sé com passar d'ell és bufó però crec que m'agradava més agradar-li que no que m'agrades realment.No sé que fer,estic molt confusa.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Encara que no hagis tingut mai parella, aquesta experiència amb aquest noi pot servir-te per saber què se sent quan t’agrada algú.
Si anteriorment vas notar que t’agradava pot ser que fos real, però també pot ser real que, després d’haver vist la seva reacció (ghosting), la teva atracció cap a ell hagi anat desapareixent.
El meu consell és que facis el que creguis que és millor per a tu a llarg termini, no sé si és parlar amb ell o deixar-lo de parlar, això només ho saps tu. Això si, si ell ja no t’agrada, t’interessa continuar tenint contacte amb ell? Et senties escoltada? T’agradava parlar amb ell?
Fes-te aquestes preguntes i pren una decisió per poder continuar l’experiència o tancar-la aquí.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas