No ho se
Hola.Nomes era pero si em podrías donar una solució i se que es dificil, pero aixo em desahogo una miqueta.Ultimament no em veig capaç de fer res osea si pero nomes quen es algo que m'agrada per que quan faig algo que m'agrada m'oblido de tot. Ningu s'hen había adonat pero después d'una xerrada una Noia,m'ha preguntat,que em pasaba,pero yo ovbiament he fet com sempre callar. Mentre estic escribint aixo encara no se si ho enviaré o no,pero bueno.
Gracias per aquest raconet on puc arribar a deixar tots els meus pensaments.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
És normal pensar que aquelles coses que no ens agrada fer ens costin més, i és així per a tothom. Per exemple, si a una persona li agrada dibuixar i no li agrada ballar, segurament li serà més fàcil dibuixar.
Quan fem algo que ens agrada, la nostra ment es centra en gaudir d’allò que estem fent, sense importar massa si ho fem bé o ho fem malament, tenim més seguretat i això ens permet fluir.
És bo explicar això que et passa a algú proper, potser t’ajudarà a veure que, tot i que hi hagi coses que no se’t donen bé, n’hi ha moltes més que si.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas