Joguina sexual penis
Hola bones. Gràcies per la feina que feu per ajudar a tats joves!
Volia comentar que fa temps que estava pensant comprar una joguina sexual per a penis, ara que vaig fer els 18. Però no sé com fer-ho perquè a casa no ho sàpiguen i que sigui una cosa personal meva i on "amagar-la"
gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a vosaltres per confiar!
Doncs una opció podria ser que si compres la joguina per internet, puguis posar la direcció d'alguna persona de confiança, amb qui no et faci res que ho sàpiga i que arribi a casa seva. També pots fer que arribi a algun punt d'enviament (a algunes botigues, etc.). Algunes marques de joguets sexuals s'asseguren que des de fora el paquet no es vegi ni s'intueixi el que hi ha a dins i ho fan el màxim confidencial possible.
Un cop el tinguis, només fa falta que siguis creatiu i busquis algun lloc per amagar-ho. Pot ser un lloc que els teus pares no mirin i que estigui a l'abast teu (entre la roba, a dins d'alguna caixa, al fons d'un calaix...)
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas