Diu de cobre
Hola ! Porto ja un añy amb el diu de cobre i de moment no m’ha fallat pero voldria saber algunes coses,potser que et pugui fer pujar de pes ???
perque si que he notat que m’he engordat mes pero nose i l’altre cosa que em ralla es que poques vegades ho faig sense condo perque m’acabo emparanoiant saps,i cada cop que vaig a fer me alguna revisio del diu diuen que si no es urgente no cal mirar ho pero hi ha molta gent que em diu que de tant en tant si s’ha de anar ,apart jo vull estar tranquila perque si per algun cas es mou i no m’ho miro amb añys ..llavors venen els problemas que tenen algunes dones que s’han quedat preñades o que els hi feia mal per que es va moure,total si teniu algun consell,fins aviat!
Laura Centellas

Hola,
En principi l'augment de pes no està correlacionat amb el DIU de coure, però per assegurar-te'n li pots preguntar tots aquests dubtes a la teva ginecòloga.
És important fer-ho amb preservatiu de totes formes per evitar al màxim la possibilitat de contagiar infeccions. Però si majoritàriament ho fas amb preservatiu i portes el DIU de cobra hi ha molt poques possibilitats de quedar-te embarassada.
Si vols quedar-te més tranquil·la l'única forma és agafant hora per la ginecòloga i que et faci una revisió i que et pugui resoldre tots els dubtes i inquietuds que tens, ja que des d'aquí no ho podem saber.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas