Obsessió per la idea romantica
Sempre m'he considerat una persona molt romàntica, però últimament sento que potser és una cosa que m'obsessiona al nivell que sigui la que sigui la situació en la qual em trobi penso que puc conèixer algú. La cosa és que ara mateix no tinc interès romàntic en ningú i moltes menys ganes de tenir una relació, perquè sento que estic en un "bloqueig emocional"; tot i això, no sé si podria tenir flirteig casual, perquè vaig tenir un incident casual amb un noi i no em va deixar bona sensació.
És dolent pensar tota l'estona en l'amor? Tot i que soc conscient que trigaré a trobar-me en la situació de tenir parella?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
És molt normal que durant l’adolescència i la joventut el tema de l’amor i l’atracció sigui un tema molt central, ja que les hormones es desperten i provoquen aquestes emocions i pensaments.
Tot i això, si notes que aquesta obsessió t’està fent mal intenta buscar altres interessos, no només romàntics. Si per exemple t’agraden molt les pel·lícules d’amor intenta provar amb pel·lícules d’intriga (és un exemple).
Si pel contrari, aquesta “obsessió” no et molesta ni et fa sentir malament, no hi ha RES DE DOLENT en ser una persona que li agradi tot el que té a veure amb el romanticisme.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas