Triangle amorós
Tinc un problema molt gran!!!
Tinc 18 anys i fa des de finals d'estiu que estic de rotllo amb un noi. Al principi estava molt ilusionada amb ell, quedavem, anavem a casa seva i bueno, per què no dir-ho, anavem al llit. A la llarga ja s'estava fent monòton i vaig veure que no arribariem a res. Però en el fons, ja m'estava bé tenir un "follamigo".
Però ara, m'ha començat a parlar un antic company de classe meu (fa 2 anys que no ens veiem), i aquest si que val la pena com a novio. Parlem cada dia pel WhatsApp, ens expliquem de tot però encara no ens hem vist des d'abans quan erem companys d classe i tinc ganes de veure'l i veure què passa (perquè és obvi que ens agradem, tot i no haver-ho dit). I per una banda no vull que sigui raro, perquè tan parlar pel whatsapp es perd la màgia del "cara a cara". I per altra banda no sé què fer amb el primer noi, ja que m'agrada tenir el bon rotllo que tenim, anar al llit i tal. Però sento que estic jugant a dues bandes i NO SÉ QUÈ FER!!!! Em podeu ajudar i donar el vostre punt de vista, si us plau?
InterPersonal

Hola laura! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que potser no has de prendre una decisió precipitada! potser el que funcionarà és deixar veure cap on van les coses. Si creus que val la pena quedar amb el noi de classe, fes-ho. Tampoc crec que estiguis jugant a dues bandes , per ara només pretens retrobar un noi antic company de classe. Per molt que et sentis que t'atrau i que hi ha bon rotllo això és natural! Mentre respectem als altres i marquem als límits de fins on volem arribar no ens hem de preocupar. Per altra banda, no et preocupis pel watsupp, el cara a cara sempre és molt potent i no el pot guanyar un missatge virtual! Endavatn! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga