Em fa por sortir sola a correr
Em fa por sortir sola a correr per carrer, a mi m’agrada bastant correr, ara m’ho he posat com a rutina diaria, pero ho faig a casa amb una cinta de correr. Com ve dir em fa por sortir sola a correr, tinc un poble, on tot es muntanya super bonic, pero em fa por, vergonya i inseguretat, saber que estic sola, corrent i em pot pasar qualsevol cosa, sempre que vull anar algún lloc, alguna excursió o algo, ho vull fer sempre amb algu, i mai ho puc fer sola per por, es una inseguretat que em fa rabia tenir, ja que com diu la típica frase “si ningu vol acompanyar-te, ves tu sol” i te rao, pero no se com superar aquesta por, i vull fer d’una vegada per sentirme mes segura de mi mateixa i superarme i seguir creixent com a persona, i disfrutar corrent pels carrers del meu poble.
Merci :)!
Laura Centellas

Hola bonica! Gràcies per escriure’ns i compartir com et sents. És molt comprensible que et faci por o et sentis insegura a l'hora de sortir sola a córrer, especialment si no estàs acostumada, és una por que moltes persones experimenten i no hi ha res de dolent en sentir-te així. El fet que t'agradi córrer i vulguis superar aquesta por ja és un gran primer pas.
Per començar a superar-la, podries fer petits passos progressius. Per exemple, podries intentar córrer per zones que coneguis i siguin concorregudes o començar fent trajectes curts i a poc a poc anar augmentant la distància. També pots portar algun dispositiu de seguretat, com un mòbil amb geolocalització o avisar algú de confiança d'on estaràs corrent, perquè et sentis més tranquil·la. Una altra opció és trobar algú que et pugui acompanyar al principi fins que et sentis més segura corrent sola. De mica en mica, quan vegis que no passa res i que tens el control, la inseguretat anirà disminuint. Recorda que no ets menys valenta per tenir aquestes pors. La frase que menciones és motivadora, però cadascú té el seu ritme per afrontar les seves pors, i és totalment vàlid anar acompanyada si et fa sentir més còmoda. Felicitats per voler superar-te i créixer, fes-ho al teu ritme i estic segura que aconseguiràs sentir-te més segura. Una abraçada.
La Laura Centellas