Crec que li agradi a un amic
Hola, jo soc una persona (nascuda amb el gènere femení assignat i que no s’expressà com a no binari encara obertament) que se sent atraguda per noies.
Tinc xicota des-de fa gairebé quatre mesos.
Fa poc, he conegut un noi de la meva assignatura de teatre (l’únic noi) i em cau bé, ens hem fet amics.
No se per que, però tinc la sensació de que potser li agrado, i no vull que sigui veritat.
A mi em cau molt bé el noi, però em fa cosa la posibilitat que que jo pugui agradar-li.
El que no vull que oasi es que ell pensi que m’agrada, perquè no es veritat.
No fa tant que ens coneixem i ell no sap que tinc xicota i tampoc sap que (de moment encara que no del tot obertament) m’identifico com a persona no binària.
No se com portar aquesta situació, pit ser aquesta peli que el meu cap es veritat, però el mes probable es que sigui mentida.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pot ser que li agradis amb aquest noi però també pot ser que no.
Pot ser que ens trobem a moltes persones pel camí als quals els hi agradarem però nosaltres no sentirem el mateix, i no passa res, ja que al revés també pot passar.
Podeu continuar tenint una amistat i és bo que us aneu coneixent i aprofundint en les vostres vides, en algun moment li podràs explicar que tens nòvia i també que t’identifiques com a persona no binària.
No hi ha res de dolent en que li agradis (si és que li agrades), la vostra amistat pot continuar.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas