No se que fer amb el noi que m'agrada
Holaa, us faig una consulta pq a l'hora de sortir de classes estava parlant amb una "amiga" sobre els nois que ens agraden, llavors ella en un moment diu: Calla't que a tu t'agrada aquell nen (senyala al nen que m'agrada) i el nen i els seus amics es giren. Potser el nen no ha sentit res, però ho dubto molt, faig algunes classes amb ell quan ens barregen totes les línies del nostre curs, en una d'elles es senta al costat meu i tinc por que per tot això que ha passat em deixi de parlar, o la nostra amistat es refredi. Ara quan el miro, ja no se si m'agrada, em passa que quan el nen que m'agrada s'entera del que sento per ell, els meus sentiments desapareixen en picat, i no vull que amb aquest nen em passi
No se que fer, necessito la vostra ajuda
Laura Centellas

Hola Consultora!
El que ens expliques és molt curiós, sembla que quan t’enteres de que un nen sap que t’agrada, aquests sentiments desapareixen. Potser en ocasions anteriors, el nen en qüestió no t’agradava, però pot ser que en aquest cas si que t’agradi de veritat i això que ha passat no canviï res, al contrari, potser acaba sent millor. D’altra banda, també pot ser que sigui la por la que t’estigui frenant o obligant a fer desaparèixer els sentiments, si creus que aquesta segona opció és la que et passa, intenta treballar la teva autoestima i la teva idea de relació; què passaria si els dos us agradéssiu? Això et fa por? O et fa por que a ell no li agradis?
Reflexiona sobre aquestes opcions i potser en trobes més,
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas