nose que em passa
hola, soc una noia que ja us ha escrit uns quants cops i sempre m'ha ajudat d'alguna manera així que us vinc a demanar que em pot passar.
fa uns mesos no estava gens còmode amb el meu cos no menjava, vomitava i plorava després d'algun àpat, al no voler-ho dir vaig haver de millorar pel meu compte. em va costar molt, ja podia penjar més però no em sentia del tot comode fins que fa una setmana he recaigut totalment. no puc veure el menjar cada cosa que menjo em tortura i em trobo molt malament deprés. i nose que dir perquè no em creuen
Laura Centellas

Hola maca, gràcies per confiar una altra vegada en nosaltres i explicar el que estàs passant. El que estàs vivint és molt dur, i és important que sàpigues que recaure és part del procés de recuperació en moltes situacions. No és un signe de fracàs, sinó una indicació que necessites més ajuda, i això és totalment normal.
És molt complicat intentar gestionar aquests sentiments tota sola i el fet que hagis millorat per tu mateixa abans, demostra la teva força. Però no has de fer-ho sola ara. El més important és parlar amb algú de confiança, ja sigui un familiar, un professor o un professional de la salut. Pot ser que no sigui fàcil expressar com et sents, especialment si tens por de no ser creguda, però seguir guardant-ho per tu pot fer que empitjori.
Hi ha persones que poden ajudar-te a entendre i tractar el que t'està passant. No has de tenir por de buscar ajuda professional, com un psicòleg o nutricionista especialitzat en trastorns de la conducta alimentària. Aquests problemes no es resolen només amb força de voluntat, necessiten atenció i suport adequat. Recorda que no estàs sola, i que demanar ajuda és un signe de coratge. Estàs fent el pas correcte escrivint i compartint el que sents. Si vols, pots contactar amb nosaltres per a explicar-nos amb més calma, el nostre telèfon és el 93 454 91 09 o el nostre correu electrònic: consulta@acab.org. També et recomano que ens puguis seguir al perfil d'Instagram @imaacabemambelstca. Escriu-nos sempre que ho necessitis. Cuida’t molt i no dubtis a buscar suport. Una abraçada!
La Laura Centellas