Amiga
hola bona tarda, tinc una amiga que a vegades al menjador no menja i que un cop a una rollana que vam fer va dir que tenia problemes amb el menjar, estic preocupada i no se que puc fer per poder ajudar-la. no se si soc una amiga dolenta per enviar aixo. espero que em pogeu respondre, adeu :)
Laura Centellas

Hola bonica, bona tarda! És molt important que t’hagis adonat i preocupat per la teva amiga. El fet que hagi mencionat que té problemes amb el menjar pot ser un senyal que necessita ajuda, i el primer pas que pots fer com a amiga és estar-hi present i escoltar-la sense jutjar-la. És normal sentir-se incerta sobre com actuar, però no ets una mala amiga per demanar consell, al contrari, això demostra que t’importa el seu benestar.
El millor que pots fer és parlar amb ella de manera suau i mostrar-li que et preocupa perquè vols el millor per ella. Potser no et vol parlar del tema immediatament, i això també està bé, però és important que sàpiga que pot comptar amb tu si vol obrir-se. Si continues preocupada o si veus que el problema persisteix, podries suggerir-li que parli amb un adult de confiança, com un professor, tutor o fins i tot un professional de la salut. També pots fer-ho tu si creus que la situació és greu. Si vols, pots contactar amb nosaltres per a explicar-nos amb més calma, el nostre telèfon és el 93 454 91 09 o el nostre correu electrònic: consulta@acab.org. Recorda que ajudar algú no és fàcil, però mostrar comprensió i suport pot fer una gran diferència. Gràcies per voler ajudar-la! Una abraçada i estem per a tot el que necessiteu!
La Laura Centellas