Estic plana
Me pose dels nervis que sóc literalment la tia més plana de tot el curs. No sé perquè però a la meva quinta tothom esta super desenvolupat, i la gent només diu si una persona és guapa segons el cos. I de cara pots ser guapíssima que si estàs plana no serveix de res. I apart encara no m'ha vingut la regla i sposo que esta és en part el motiu pel que estic plana. I tothom em diu q sort que encara no m'ha vingut, que es una puta merda, però de veritat, arribe un moment que voldrie que me vingues, encara que ffes molt mal, nomes per desenvluparme una mica. I ademés estic super flaca, i tampoc ajude. Però no estic flaca de cintura (que tambe) sino de les pates i les costelles i es molt estressant.
Gracies
Laura Centellas

Hola! Gràcies per escriure’ns i compartir com et sents. No és estrany que et sentis així durant l'adolescència, quan els cossos canvien a ritmes diferents. Cada persona es desenvolupa al seu propi temps, i el fet de no tenir la regla encara o de sentir-te més "plana" no vol dir que no et desenvoluparàs més endavant. El teu cos està passant per la seva pròpia evolució, i això és completament normal.
Tingues en compte que comparar-te amb els altres et pot fer sentir pitjor, tots tenim cossos diferents i amb el temps veuràs que els canvis arriben de manera natural.  És fàcil pensar que la bellesa depèn del cos, però és important recordar que la bellesa és molt més que l'aparença física. A més, el teu valor com a persona no depèn del teu aspecte físic; valors com la personalitat, l'actitud i com et cuides tenen molt més pes a llarg termini que les aparences.
Si aquestes preocupacions t’afecten molt, està bé parlar amb algú de confiança, com un familiar o un professional, perquè et pugui ajudar a veure les coses des d’una perspectiva més positiva i a tenir paciència amb el procés. També et recomano que ens puguis seguir al perfil d'Instagram @imaacabemambelstca. Cuida’t, sigues amable amb tu mateixa i confia que els canvis arribaran al seu moment. Una abraçada i estem per a tot el que necessitis!
La Laura Centellas