m'agrada o no?
holaaaaa
hi ha un noi a la meva escola que és un curs més que jo, i resulta que m'agrada. em sembla molt mono, molt guapo (pero aixo es el de menys per mí) molt divertit, graciós, a la vegada dolç, etc. el cas es que no se si m'agrada de veritat o no, perque he parlat amb ell poques vegades, pero diverses. pero m'encanta com actua, com és... el meu germà és bastant més petit, es coneixen perque fan esport al mateix lloc i el q m'agrada sempre el saluda, li parla i tal i a mi m'encanta que sigui així amb el meu germà, perque el meu germà l'admira molt ja que juga molt bé al esport que fa. fa nou mesos (hi ha èpoques on m'ha deixat d'agradar) desde que m'agrada. creieu que realment m'agrada i m'atrau (això segur) o nomes és obsessió?
apart de tot això, les meves amigues diuen que li crido l'atenció. a vegades pel passadís em mira, em parla, una vegada a l'escala em va donar copets a l'esquena, tonteries així. elles creuen que li atraic, però jo no ho crec perquè si no alguns dies que té la oportunitat de parlar-me m'hagués parlat.
ajuda siusplaaaaaaau!!!!!!!
gràcies per tot el que feu
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Com tu bé dius, amb tot el que ens expliques, sembla que hi ha atracció i que la seva personalitat t’agrada. Cadascú té una manera diferent de valorar si li agrada o no una persona, però segurament si t’ho estàs plantejant és perquè si.
Jo, per tot el que m’expliques aquí, no hi trobo cap mena d’obsessió, simplement et crida l’atenció, i potser amb el temps, mentre us aneu coneixent t’anirà agradant més.
Sempre us dic el mateix, gaudiu d’aquests moments, d’aquesta màgia que hi ha quan t’agrada una persona, sense pressions, simplement gaudint de la complicitat o del bon rotllo que teniu.
Si t’agrada parlar amb ell parla-hi, si t’agraden les vostres mirades mira’l, no hi ha res de dolent. I t’agrada o no? No ho sé, això només ho saps tu, i com és un sentiment difícil d’explicar, tampoc t’hi trenquis gaire el cap pensant en què és això que sents, simplement escolta el que et demana el cor.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca Peix – Psicologia
www.estrelladp.com
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas