La cosa esa " de ricos " i me novia
A ver primer de tot perdó per escriure per aquesta gilipollez ( crec jo ) pero es que no sé que Fer
Tinc novia des de fa 3 días , Avui parlant per el wass m'ha dit q si anem a una lluvia dorada , jo , evidentemente Li he dir que deixi de veure fantasmas on no Hi ha per que es imposible que plogui or ( Li he dit amb respecte ) pues s'ha enfadat i ara no em parla i diu que si no vull snar ok pero q la respecti, i que m'informi xa no es mereux que la tracti aixi , jo li he prrguntat de que parla xa no l'entenc pero es riu , no se si m'esta vacilant o q ? Pero es que no ha d'insuktar a me familia digo yo .
S'ha pasat?
Laura Centellas

Hola,
Primer de tot no hi ha cap consulta que sigui una tonteria, tot el que us preocupa és prou important per a demanar! Així que us animem a preguntar tot el que us vingui de gust!
No acabem d'entendre el que et proposava la teva parella i el que has entès tu que et proposava. Nosaltres coneixem el concepte de "lluvia dorada" que és la pràctica sexual que consisteix a orinar sobre el cos de la parella sexual. No sabem si es referia a dur a terme aquesta pràctica o es referia a alguna altra cosa.
En tot cas, per resoldre dubtes li pots demanar específicament a què es referia i a partir d'aquí tu decideixes què vols fer i li pots comunicar sincerament i amb respecte la teva decisió!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas