Triángulo amoroso
Llevo años con mi novio, me lo presento mi mejor amigo de clase. Siento que siempre hubo una conexión con mi mejor amigo , pero nunca se ha dicho nada y ahora que ya llevo un tiempo con mi actual novio me está gustando mi mejor amigo.
Me estoy volviendo majareta con … porque no se que hacer… se me hace muy duro… me distancio de mi mejor amigo?
Pd: son amigos entre ellos
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pot ser que al cap d’un temps de tenir una amistat amb una persona ens comenci a agradar (tot i que tu ja has esmentat que ja senties una connexió des del principi).
Des de el consultori sempre defensem que la veritat per davant és la millor opció, encara que sigui dura.
Tens ganes de continuar amb la teva actual parella o creus que la vostra relació ja ha arribat a un punt que no t’aporta tant com abans? Tens ganes de començar algo amb el teu millor amic?
Fes-te aquestes preguntes i comença a prendre decisions, si et quedes amb el dubte serà pitjor.
Si has de comunicar el que sents tant a la teva parella com al teu millor amic, lo millor és que ho facis per separat i amb la mà al cor, explicant com et sents.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca Peix – Psicòloga
estrelladorca.com
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas