Tothom em critica que tingui uns kilos de mes
Tinc18 anys
I ara peso 65kg
I la gent diu que tinc que baixar de pes,
Jo menjo mes o menys equilibrat
I a la farmacia em van donar el XLS medical, a veure que tal
Laura Centellas

Hola, gràcies per compartir com et sents. Entenc que les crítiques sobre el teu pes et puguin afectar molt, sobretot a la teva edat, quan la pressió social sobre l’aspecte físic sol ser intensa. És molt difícil quan les persones al teu voltant fan comentaris sobre el teu cos, però és important recordar que el més valuós és com et sents tu amb tu mateixa i la teva salut.
Si dius que menges de manera equilibrada, això ja és un pas molt positiu. La salut no es mesura només pel pes, sinó per molts altres factors, com la teva alimentació, activitat física i, sobretot, el teu benestar mental i emocional. El pes ideal varia per a cada persona, i el més important és que tu et sentis bé i saludable amb el teu cos.
Pel que fa al XLS Medical, abans de començar qualsevol suplement o producte per perdre pes, et recomanaria que en parlis amb un metge o dietista. Aquest tipus de productes poden no ser necessaris si ja estàs cuidant la teva alimentació, i és important assegurar-te que no afectin la teva salut. Si et preocupa el teu pes, et recomano consultar i treballar amb professionals de la salut que puguin oferir-te una guia personalitzada basada en el que és millor per al teu cos, no per les pressions dels altres.
Recorda que el teu valor no depèn de la teva aparença ni del teu pes. És molt més important com et sents tu i com et cuides, tant físicament com emocionalment. Si les crítiques et fan mal, pot ser útil posar límits o allunyar-te una mica de persones que et facin sentir malament pel teu cos. Ningú té el dret de fer-te sentir inferior per com ets físicament. També et recomano que ens puguis seguir al perfil d'Instagram @imaacabemambelstca on compartim consells i material sobre alimentació i salut emocional.
Cuida’t molt i no dubtis a buscar suport si ho necessites! Una abraçada.
La Laura Centellas