autolesions
m'agrada molt un nen, i se q no es fixarà amb mi, avui he parlat molt amb ell i tothom m'ha dit q es nota q m'agrada. Em frustra molt saber q encara q jo estigui enamoradissima d'un nen i saber q mai serem res, això ha arribat a un punt molt heavy, m'he fet autolesions
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot, perquè tens tant clar que no es fixarà en tu? Aquí podríem tenir indicis d’una baixa autoestima o falta de seguretat en tu mateixa.
D’altra banda, què passa si aquest noi no es fixa amb tu? Què és el que fa tant mal que et porti a autolesionar-te?
No saps si mai sereu res o si algun dia passarà alguna cosa, ningú sap predir el futur així que preocupar-te constantment per això només et generarà estrès i frustració.
La millor opció seria deixar fluir i intentar veure la vostra relació des d’un punt de vista més relaxat, pensant que si passa algo més, perfecte, i que si no acaba passant res, tampoc passarà res.
Sé que pot semblar molt difícil convertir els teus pensaments negatius actuals amb aquests pensaments que et proposo, així que si per tu sola no ho aconsegueixes, et recomano que acudeixis al psicòleg del teu institut o bé a un psicòleg privat i expliquis el que t’està passant per intentar gestionar-ho d’una millor manera i poder evitar les autolesions.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca Peix – Psicòloga
estrelladorca.com
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas