Els meus pares
Hola, ara quasi que tinc 15 i els meus pares hem prohibeixen estar amb el meu novio...Estem desde fa 1 any pero no fa molt quasi que tallem perque el meu pare no ens deixava veurens (el meu novio i jo vivim lluny l'un de l'altre) i doncs ho vam pasar molt malament pero ara el que no deixa el meu pare esque estiguem com una parella normal i corrent. He intentat fer-li entendre que ja no soc una nena i que no hem pot prohibir aixo pero res de res :( i ja no se que fer...El meu pare diu que fins que el meu novio no tingui millors notes (o.O) que no podem estar com una parella normal i corrent. Pero esque ell es una deses persones que li costa...
Que puc fer? ajudeume siusplau!
InterPersonal

Hola nenita13!! Quan els pares no s'avenen a les relacions dels fills és difícil, ja ho sé, però no és impossible. Veig que ja has intentat parlar amb el teu pare perquè entengui el que sents, però potser el que hauries d'explicar-li és el que suposa per tu ser una parella normal i corrent. Ja que no per tothom és el mateix. parla amb el teu pare per intentar esbrinar què s'imagina que passaria si estiguessiu en parella, potser el que ell pensa i el que tu vols fer no té res a veure... fins que no pogueu parlar d'aquestes coses no sabreu què és el que us impedeix estar junts. Està clar que el teu pare i tu no esteu junts les 24 hores del dia, per tant el teu pare bé deu saber que quan no hi és ell tu veus aquest noi, no? Doncs intenta explicar-li el que per tu significaria que ell us acceptés per poder saber si us deixaria o no.
Tingues molta paciència, no sempre és fàcil per un pare acceptar que la seva filleta es fa gran...
Una abraçada!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat