VERGONYA A NO FER-HO BÉ
Hola, hi ha un noi que m'agrada, però jo mai m'he liat amb ningú i hem fa vergonya no fer-ho bé, que eh de fer?
Gràcies:)
InterPersonal

Hola!!!
encara que et sembli que no, el que més t'ajudarà és deixar-te portar pel que sentis en aquell moment. Per més que volguis tenir-ho tot controlat i estudiat, quan estiguis en situació res d'assemblarà al que t'havies imaginat, o sigui que el meu consell és que disfrutis i et deixis anar i portar pel que sentis en aquell moment. D'altra banda, el que pots fer és parlar amb les amigues perquè t'expliquin les seves experiències i així fer-te una idea aproximada del que pot arribar a passar, i si li tens confiança al noi que t'agrada una altra opció és parlar-ne amb ell i compartir la teva angoixa, potser ell et sorprendrà amb el que et digui!
No t'agobiis massa, aquestes coses com més es pensen més costen de fer, quan hi siguis ja veuràs que el teu cos et dirà què has de fer, simplement intenta relaxar-te i gaudir del moment.
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat