no sé què fer
Hola!
La meva consulta és la següent. Fa un mes o així vaig conèixer un noi que és amic d’una amiga meva i em va cridar l’atenció. Al principi ho vaig voler deixar còrrer però fa poc ens hem tornat a veure i cada cop i penso més. Vaig demanar-li solicitud a insta i me la va acceptar. M’agradaria poder veure’ns més però no sé com fer-ho pq escriure’l per insta em sembla massa directe, l’única opció és dir-li a la meva amiga i fer una quedada. El problema és que no sé si li interesso i soc molt reservada, no sé què fer. Ho hauria d’intentar o ho deixo estar? ja sé que no em podeu dir què fer, però al menys, què en penseu?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que expliques, sembla que aquest noi et comença a agradar, així que tens dues opcions:
-        Fer-hi alguna cosa
-        No fer-hi res
Fer-hi alguna cosa va des de quedar amb ell fins parlar per insta. No fer-hi res és simplement quedar-te igual que ara, i pel que dius a la consulta, això no ho vols.
Tot i voler fer-hi alguna cosa, hi ha algo que et frena, ja pot ser la timidesa, la por al rebuig o mil coses més (necessitaríem molta més informació per saber-ho).
Sospesa si això que et frena és tant fort i tant important com per no poder dir-li ni tan sols un hola per Instagram.
La opció de quedar amb la teva amiga i ell no té perquè ser dolenta, només tu saps quina és la opció que veus més viable.
Si el continues coneixent hi ha més possibilitats de saber si li agrades o no.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca Peix – Psicòloga
estrelladorca.com
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas