Penis adormit
Hola em preocupa el tamany de la poya en estat flacid, no se com la pot tenir algú de la meva edd quant medeix estant flacida i si encara pot seguir creixent o que
Jo se que no la tinc petita i tampoc en estat efecte però no se si hauria de ser mes gran o quina es la mitjana també depen del calçotet postura i tot pot tenir diversos tamany al llarg del dia oi?
Laura Centellas

Hola,
No hi ha una mida correcta del penis, cada cos és diferent i té formes i funciona diferent. Pot passar que la mida del penis pugui variar molt depenen del seu estat d'erecció. El penis s'acaba de desenvolupar al final de la pubertat, per tant, cap als 20 anys.
Si no hi ha cap malestar a nivell fisiològic o dolors o dificultats en algun sentit no hi hauria d'haver cap problema, ja que la mida en si i les diferents formes que pugui tenir estan bé tal com estan. Entenem que pugui generar inseguretats, pel fet que els referents que tenim solen ser de nois amb un penis molt gran, però la realitat no és aquesta i la varietat de cossos és infinita i tots són igual de vàlids!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas