Amic enamorat?
Hola bones us escric perquè tinc un amic que li posarem David amb el qual tinc molt bona relació bé ell te un amic que a mi hem semblava atractiu i hem cridava la atenció bé aquest amic va haver de marxar a un altre ciutat i vam perdre el contacte. En David sempre hem deia que el seu amic estava pillat per mi però jo mho prenia a broma.
En David també m’ha estat tirant la canya però sempre hem deia que era broma bé fa unes setmanes m’ha deixat de parlar i m’ha dit que no vol xerrar mes amb mi que està molt bé sense mi. Estic molt confosa
Laura Centellas

Hola Consultora!
Gràcies per escriure'ns!
Segons el que dius, pot ser que t'hagi deixat de parlar per algún motiu ocult. Una hipòtesis podria ser que el teu amic David sent algo per tu, però com que veu que no és recíproc ha decidit allunyar-se. Això però, és només una teoria, ja que poden haver passat mil coses que no sabem i de les quals no tenim informació, per tant, SEMPRE, quan tinguem dubtes de perquè una persona actua d'una determinada manera, el que hem de fer és PREGUNTAR.
Si en David no volgués respondre a les teves preguntes, pot ser que l'amistat d'en David no et convingui, ja que quan no ens diuen les coses clares acostumem a donar-hi moltes voltes perquè no trobem resposta.
Així que intenta parlar-hi i preguntar, si veus que no hi ha resposta, la opció que et quedarà serà allunyar-te també.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca
Psicòloga i coach
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas