Ghosting y més
Fa uns quatre anys vaig estar amb un noi. No el vaig tractar gaire bé, vaig estar amb un altre mentre estava amb ell i em va acabar deixant de parlar. Jo realment no sé si ell ho sabia (intueixo que sí, perquè em va preguntar si m’havia liat amb algú més, però mai mho va dir directament). I em va fer ghosting, basicament.
Li vaig escriure fa poc per demanarli perdó, perquè mavergonyia molt del que li havia fet (encara que a dia d’ara no sé si ho sap) però em va preguntar que perdó per què? I jo li vaig preguntar que per quin motiu mhavia deixat de parlar, i em va dir que ja no s’enrrecorda. No li vaig dir res més, el vaig deixar en visto. La veritat em va fer bastant mal perquè potser em va deixar de parlar perquè no limportava i jo mestava muntant pel.lícules. Tot i el que li vaig fer, per mi hi havia un vincle entre els dos, a més per ell era el primer lio, així que em va fer bastant mal que en digués que no s’enrrecorda.
Com em va fer ghosting i era un noi bastant inocent en laspecte sexual també he pensat que pot ser una mala gestió de les emocions. Però, no sé, mhagués agradat saber cóm es va sentir en aquell moment i explicarli tot el que va passar, per poderli demanar perdó en condicions. Més que res perq sento q necessito tancar el cicle…
Laura Centellas

Hola Consultora!
Gràcies per escriure'ns!
Pel que dius, tu en el passat no et vas portar del tot bé amb ell i el vas mentir, a més, no saps si éll ho sap, per tant aquí queda el tema una mica penjat.
Ell potser va notar que et vas distanciar o alguna cosa extranya i per això et va deixar de parlar, no ho sé perquè no tinc prou informació, així que si ho vols saber li hauràs de demanar.
El cas és que tens aquesta necessitat de tancar el cicle i això és molt bo, ja que com més coses solucionades del passat deixem, menys ens afectaràn en el futur.
Per tant el meu consell és que parlis amb ell i li expliquis què va passar i com et sents, llavors, un cop t'hagis sincerat, podràs demanar-li perquè es va distanciar. Sobretot parla sempre desde el cor.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca
Psicòloga i coach
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas