Amor
Estic enamorat d'una noia perfecte, es guapa, ens agraden les mateixes coses... Només ens vam veure 2 vegades però quan li escric per instagram sembla que estigui desinterassada, soc jo que fa preguntes i diu coses. No em vull fer pesat llavors que faig?
Laura Centellas

Hola Consultor!
Gràcies per escriure'ns!
A vegades ens agraden persones que no estàn tant receptives com ens agradaria.
Pel que expliques, tu estàs enamorat i per tant entenem que és un sentiment molt fort cap a aquesta persona. Pot ser que aquesta persona no senti el mateix ja que només us heu vist dos cops i necessita temps, o també pot ser que tingui algú altre al cap, que sigui una mica despistada amb el mòvil, mil coses.
El meu concell és que deixis fluir les converses, si veus que a ella li costa molt contestar o que les seves respostes són molt banals, potser és millor intentar prendre't-ho més en calma.
La clau és pensar que l'estas coneixent, si al final sents reciprocitat doncs endevant, però si per altra banda les vostres converses no t'aporten res, pot ser que mica en mica vagis perdent aquest interès.
Fa poc que us coneixeu i amb l'informació que dones no pots saber si aquesta atracció és recíproca o no.
Tingues molta paciència i a poc a poc, sigues conscient que pot ser que no li agradis, però també pot ser que sí.
Aixi que només ho podràs saber si hi continues parlant i aneu agafant confiança.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca
Psicòloga i coach
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas