Soc lesbiana?
Ultimament he tingut alguna sospita de que podria ser lesbiana o bisexual. Els nois em posen "calenta" però si em paro a pensar, lo més semblant a enamorar-me ha estat d'una noia. Però nose si m'estic confonent i realment no esava enamorada, i l'unic que volia era ser la seva amiga.
Hi ha una extraescolar hi ha una nena, que es bisexual prquè m'ho ha dit, i es molt guapa, i a vegades em venen ganes de fer-li un petó, i tot i que no cerec que mai em descontroli i acabi fent-li, te onze anys i no vull traumar-la o algo.
A part tinc sospites que la meva millor amiga sigui bisexual o lesbiana (pero no m'agrada ni res, ni jo a ella) tot i que no ha fet cap mostra, crec que podria ser-ho. I no vull treure-li el tema per que no vull que es senti cohibida ni obligada a dir-me res, i tambe tinc por, perque vul explicar-li a ella els meus dubtes, pero com que no els tinc clars ni jo no estic segura.
Laura Centellas

Hola,
Està bé tenir dubtes i està confusa! L'orientació sexual és l'atracció que sents cap a les persones i aquesta pot variar al llarg del temps. És a dir, l'etiqueta que tu et posis ha de ser amb la que tu et sentis més tranquil·la en cada moment i tenir en compte que pot canviar.
No fa falta tenir les coses clares per compartir-les, de fet, és molt més interessant compartir-les quan estem confuses, ja que moltes vegades ens pot ajudar a aclarir les idees.
El més important és confiar en el que tu sents i ser coherent amb això. Compartir-ho amb les persones de confiança sempre és una opció fantàstica i si a més pots comunicar i expressar com et sents amb aquestes persones que creus que sents atracció i estàs confusa, segur que t'ajudarà a sentir-te més alliberada i a tenir més clar el que sents i el que vols.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas