No puc plorar
Hola! Porto uns dies amb examens i amb un buit, com amb un nus a la gola, la major part del dia. Porto aixi dues setmanes, amb ganes de plorar. Pero no tot i que el meu cos te ganes de plorar i treure tota aquesta carregua jo no aconsegueixo fer-ho.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pot ser molt comú que en situacions d’estrès agut se’ns faci difícil plorar.
Per tant, el meu consell aquí és que miris de reduir o descarregar aquest estrès de diferents maneres.
Una bona manera és fer esport, córrer o realitzar alguna activitat que et produeixi una mica d’adrenalina i desfogament.
Un altre mètode efectiu per rebaixar la pressió pels exàmens és estudiar una mica cada dia i fer-se un horari on hi hagi temps d’estudi però també temps d’oci. Si veus que cada dia fas una miqueta, sabràs que estàs posant remei al problema (examen) amb accions específiques (estudiar) i això et farà estar més tranquil·la, com més preparada et sentis més tranquil·litat t’aportarà.
Una mica de temps d’oci cada dia és important per desconnectar d’aquest estressor (exàmens).
També intenta ser una mica flexible i empàtica amb tu mateixa, sigues conscient que a vegades ens exigim massa i això fa augmentar els nivells d’ansietat.
Parlar amb algú de confiança també pot ajudar molt a desfogar-se i a treure tot aquest pes que portes a dins.
Espero haver-te ajudat.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas