Amor
M'agrada una noia que vaig coneixa l'altre dia, ens agraden les mateixes coses es molt guapa, però a ella quan li envio un missatge sóc yo que fa preguntes i que està interessat que faig?
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns.
Pot ser que tinguis la sensació de que ets tu el que fa les preguntes, però potser li fas les preguntes perquè t’interessa saber més d’ella i t’agrada parlar amb ella.
Si ella respon, pot molt ben ser que li interessi parlar amb tu, però si ella mai et pregunta pot ser per vàries raons.
1.        Pot ser que estigui ocupada
2.        Pot ser que no li interessi començar una amistat o el que sigui
3.        Pot ser que tingui vergonya
4.        I mil millons d’opcions disponibles més
Per tant, si tu et sents bé parlant amb ella i el que diu et sembla interessant, no hi ha motius per deixar de parlar-hi. Pot ser que li agradis o no, però això només ho sabràs si continues parlant amb ella. Quan ens comença a agradar algú hem de ser conscients de que potser aquella persona no sentirà res romàntic cap a nosaltres, o potser ni tan sols se li desperta la necessitat de començar una amistat, així que les relacions són molt incertes i n’hem de ser conscients. Pot ser que li agradis o no, però no ho sabem perquè no estem en el seu cap.
Fes el que et faci sentir bé i intenta gestionar aquesta por de “no li agradaré”, perquè pot ser que si o pot ser que no, i les dos opcions seran vàlides, una farà més mal que l’altre però les dues poden ser possibles.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca Peix – Psicòloga
estrelladorca.com
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas