Hola
Hola fa dos setmanes que vaig perdre la virginitat i em sento culpable. Sepre habia vulgut que el primer cop fos amb algu especial… pero per va ser amb un desconegut. (No me van forçar a fer res) va ser amb un noi que em treu uns cuants anys y Bueno… ara m arrepenteixo molt. Perque basicament ho he fet amb un desconegut i no va ser gents especial. I soc concien de que la virginitat no existeix i que es nomes un concepte social i tal… pero de veritat volia que fos algo especial.
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu que haguessis hagut de viure una situació que no et venia gaire de gust. Però per molt que et penedeixis del que va passar, ja ha passat i no ho pots canviar. El que sí que pots canviar, però és tot allò que no et va agradar de la situació i que vas permetre que passes i que no vols que passi la pròxima vegada.
També és veritat que és important baixar les expectatives de les primeres relacions sexuals, ja que a través de l'educació sexual que hem rebut (pel·lícules Disney i altres), ens han fet creure que la primera vegada és màgica i que tot és fàcil i va bé, i la realitat és que poques vegades és així, pel fet que no tenim experiència, perquè no coneixem prou a l'altra persona per saber quina és la millor forma de relacionar-nos, no hi ha confiança, etc.
Així que des d'aquí et diríem que intentis canviar la perspectiva i en comptes de penedir-te del que va passar, ho agafis d'exemple per saber tot allò que no vols repetir i per la pròxima vegada tenir molt clar que només faràs allò que a tu et vingui de gust i amb qui et vingui de gust, sense pressió.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas