Relacions intimes
Fa com tres setmanes vam mantenir relacions sexuals per primer cop amb la meva parella(noia) amb preservatiu. Jo no vaig acabar dins pq a ella li feia por, per el que no vaig ejacular dins d’ella, sinó fora i amb el preservatiu posat. Ara ella te mal de panxa, mal als ovaris i ganes de vomitar. Estem molt engoixats pq no sabem si es possible que hagi passat algo sense que hi hagi agut una ejaculacio
Laura Centellas

Hola,
Si pel que esteu preocupats és per si s'ha quedat embarassada, pel que expliques és gairebé impossible, i pel tema de les infeccions de transmissió sexual seria interessant que els dos us féssiu les proves de detecció que són recomanables fer cada any quan comences a tenir relacions sexuals (tot i que els símptomes que expliques no són deguts a una infecció). Es poden fer en el metge de capçalera de forma gratuïta. Si no també us podeu dirigir al CJAS:
En aquests dos serveis també us poden fer la prova d'embaràs si ho voleu per quedar-vos més tranquils.
A més també us podria ser d'ajuda assistir al servei de Tarda Jove. És un servei d'orientació i assessorament per a joves fins a 24 anys sobre salut sexual i reproductiva. L'atenció és confidencial i gratuïta. No cal demanar hora prèvia. Pots buscar tel teu centre més proper en el següent enllaç:
Allà us podrien orientar i acompanyar amb qualsevol inquietud que tingueu a nivell sexual.
Per últim dir, que és important tenir cura i cuidar la salut sexual, però sense que la por ens sobrepassi. Últimament, es parla molt de la sexualitat des de la por (risc d'embaràs, mètodes anticonceptius per no contraure infeccions) i al final és important no perdre de vista que és una activitat que fem per gaudir i passar-nos-ho bé! Aquest és el principal objectiu!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas