Pànic a les agulles i les punxades.
Bona nit, soc una noia i tinc 20 anys. Mai m'he fet una analítica, perquè tinc pànic i em supera. El dia 3 de setembre a les 8:00 h i el pànic em va superar... i no vaig assistir. Com puc superar la por i el pànic? Hi ha alguna solució? Espero que em pugueu ajudar...
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pot ser que el que estiguis experimentant sigui una fòbia a les agulles i per tant la teva conducta evitativa respecte al tema fa que no assisteixis a les analítiques.
Una de les maneres més efectives per vèncer les fòbies és la teràpia d’exposició, consisteix en imaginar-te aquella situació que et preocupa des de casa, amb tranquil·litat i positivament, normalitzant la situació, sense anar-te’n cap als pensaments negatius. Un cop has practicat això a casa, el següent pas és exposar-te de veritat i assistir a l’analítica, un cop ho hagis viscut comprovaràs que no n’hi ha per tant i els següents cops et serà més fàcil.
Si això no t’ajuda prova d’anar a un psicòleg especialitzat en fòbies.
Espero haver-te ajudat.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas