No se que sento
Hola,
porto uns mesos que no sóc conscient de quins sentiments tinc a cada moment. Tot just em va començar a passar això quan vaig iniciar a sortir amb la meva parella actual, no se si hi te algo a veure. Em noto frustrada, cansada, sense gana, tinc mini taquicàrdies i em marejo tota la estona
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que comentes sembla que hagi augmentat la sensació d’ansietat i això pot ser degut a aquest canvi a la teva vida (el fet de tenir una nova parella).
Revisa com és la relació que tens amb la teva parella, és sana o més aviat tòxica? Si intueixes que pot ser tòxica el millor que pots fer es parlar-ne amb la teva parella, si pel contrari creus que és una relació sana pot ser que simplement el teu cos estigui assimilant aquests nous canvis a la teva vida.
D’altra banda, pot ser que hi hagi més factors que estiguin desencadenant aquests nervis, ja pot ser els estudis, la feina, la família, etc.
Seria necessari tenir molta més informació per saber d’on vé aquesta ansietat i com poder treballar-la.
Per poder relaxar-te i tornar una mica al teu estat habitual, prova de fer coses que t’aportin benestar i t’ajudin a descarregar tensions, ja sigui fer esport o meditar, per exemple.
Si veus que aquests símptomes augmenten i no paren, consulta a un psicòleg, com més aviat hi posis remei més fàcil serà rebaixar aquesta ansietat.
Espero haver-te ajudat.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas