Orgasmes
Hola, quan la meva parella i jo tenim relacions sexuals, sento bastant plaer pero ell sempre em pregunta si he arribat a l'orgasme i jo no ho se. Com se sap aixo?
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Alguns dels senyals que et poden indicar que has arribat a l'orgasme són: contraccions dels músculs de la vagina, ritme cardíac i respiració més accelerada i ejaculació. És una sensació intensa on posteriorment et pots sentir relaxada i inclús pots necessitar que no t'estimulin durant una estona perquè el clítoris pot estar molt sensible i pot causar dolor.
Cada persona sent el plaer i els orgasmes de manera única, alguns poden ser més o menys intensos, més llargs o més curts, es poden sentir en diferents parts del cos, poden ser satisfactoris o no.
T'adjuntem una pàgina web on hi ha una imatge que t'anomena les 4 fases de la resposta sexual humana i a més tens més informació a la web de les diferents fases i els signes principals.
És important que t'exploris i et masturbis tu mateixa per agafar coneixement del teu cos i de com respon. D'aquesta manera sabràs com traslladar-ho després amb les teves parelles sexuals, posant el teu plaer al centre.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas