Depresió
Hola,moltes gràcies per la vostra feina!
Us comento: ultimament m'he sentit com molt "deprimida" i no se si es gaire normal. Crec que un dels motius es perq vaig començar aquest any a fer un nou esport,i jo estava molt emocionada i m'estava agradant molt, el problema esq unes 2-3 semanes després em van fer fora del equip per no tenir nivell suficient. Crec que axio no em va ajudar gaire,a part suposo que deu ser una mica acumulació de coses que em van passant. També tinc bastanta ansietat i crec q no ajuda a la meva salut mental .
Una altre cosa que us volia comentar es que ODIO els psicòlegs, no se perq , simplement no m'agraden.
La meva pregunta es: que puc fer al respecte de sentirme tan malament mentalment( i siusplau no em digueu anar als psicòleg). Mtes gracies i petons!!
Laura Centellas

Hola Consultora!
Gràcies per escriure’ns.
No sé exactament quin és el teu motiu per odiar els psicòlegs però que sàpigues que n’hi ha molts i de molts tipus, i que potser pots connectar amb algun, de fet, ara estàs parlant amb una psicòloga.
Està clar que la opció que et donaria seria que anessis a un psicòleg, tot i això tens altres opcions per calmar o gestionar aquest mal estar emocional.
Primer de tot pots optar per provar un altre esport o un altre equip que no siguin tant exigents, això t’ajudarà a curar la ferida anterior i també a descarregar tensions.
D’altra banda, busca programes per a joves amb malestar emocional per la teva zona, pots consultar al teu institut o al punt jove de la teva ciutat.
Si això no t’ajuda, la millor opció és parlar amb amics i familiars per poder sentir-te escoltada i desfogar-te.
Espero haver-te ajudat.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas