Tinc un dilema
Hola! Us explicare la meva situació. Estic en una relació amb una noia, portem uns 3 anys juntes. Últimament estem una mica malament, amb discusions. Inclús a vegades hem parlar i he pensat de poder deixarho.
L’altre dia vaig començar a parlar amb una amiga que no parlava desde feia 3-4 anys. Aquesta noia mmagradava abans i per x motius em va deixar de parlar. Ara hem tornat a parlar i quedarem daqui unes setmanes. Jo no li vull explicar a la meva parella que quedo amb ella perque se que s’enfadara.
La meva intenció es nomes parlar amb aquesta persona i explicarnos com va la vida. El que pasa que tinc por si arriba a pasar algo mes.. perque en realitat m’agradaria..
que puc fer?
Laura Centellas

Hola Consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pot ser que quan no estiguem del tot bé en una relació de parella ens vingui de gust quedar amb altres persones que ens agraden i també pensar en la possibilitat de que passi algo més.
No sé quin estil de relació teniu, però pel que em dius sembla que és una relació tancada, per tant, la millor opció és explicar-li a la teva parella, ja que és millor una veritat dura de pair que una mentida.
Si només vols parlar amb aquesta amiga, no hi hauria d’haver cap problema ja que qualsevol persona que estigui en una relació te dret a tenir amistats.
Sospesa bé què vols i fes-ho, això si, sempre amb la veritat per endavant, a llarg termini sempre és la millor opció.
Espero haver-te ajudat.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas