no se que fer
El meu xicot ha estat lluitant amb una falta de confiança en general i ha estat afectant la nostra vida sexual. És genial al llit i li dic verbalment. Sigui com sigui, sempre em pregunta si ha sigut prou bo i mai creu que estic satisfeta. Odio admetre que vaig mencionar que tenia un penis petit y extrany (te fimosis)
Laura Centellas

Hola,
Si ell sent que la falta de confiança amb ell mateix és un problema que li genera malestar i que l'afecta a diferents àmbits de la seva vida, un d'ells el sexual, li recomanaríem que comences un procés terapèutic amb una psicòloga / sexòloga per treballar tots aquests temes. Una altra opció és que es dirigeixi al Servei de Tarda Jove el seu Centre d'Atenció Primària (CAP). És un servei d'orientació i assessorament per a joves fins a 24 anys sobre salut sexual i reproductiva. L'atenció és confidencial i gratuïta. No cal demanar hora prèvia. Pot buscar el seu centre més proper en el següent enllaç:
És important recalcar que és la seva responsabilitat, no la teva.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas